...jawapan kpd soalan ehsan spesper...

Monday, November 24, 2008

7 fakta tentang saya
  • bukan haiwan
  • biase2 sahaje
  • pakai cermin mate
  • org kampung
  • xsuke org yg bermulot busuk
  • slalu senyum
  • friendly fire
7 perkara menakutkan saya di dunia
  • Allah S.W.T
  • NerakaNya
  • semut yg banyak
  • tgk muke ehsan tanpe cermin mate
  • cerite cinte
  • org isap dadah kene sebat
  • dpt kwn yg ske ckp besar
7 lagu buat masa skrg
  • lagu kita
  • lagu untukmu
  • lagu zapin
  • lagu kaum asli
  • lagu seterusnya
  • lagu anita sarawak
  • lagu hindustan
7 perkara selalu sebut
  • jimbet
  • hmmm...
  • bas da smpai
  • weyh,cs2..
  • lot 10 ke up 10?
  • jenglot
  • ayat2 Quran...
7 perkara yang amat bernilai
  • wallet aku
  • wallet ayah aku
  • friend2 aku
  • ****friend aku
  • laptop aku
  • family aku,terutamenye mak ngn ayah...
  • haiwan peliharaan ku; arnab,kucing ngn tikus.
7 pertama kali dalam hidup saya
  • pertame kali aku msuk uniten mase 29/6/08
  • nmpk pelbagai jenis makhluk halus mase form3 (mase 2 ade kebolehan sixth sense)
  • pg KL...yela,aku kn org kampung jek...
  • mnaiki bas ke coit
  • mengawal kapal terbang ringan (kawalan jauh) pd 17 mac 2008
  • tgk org2 aneh dlm uniten
  • makan malam ngn bunga citra lestary kat concorde hotel mase 25 mei 2008
  • nampak kes tembak menembak dpn mate


0 comments:

Post a Comment