"Goodbye my Lover, welcome my Dear"

Monday, April 27, 2009

Orang selalu kate ; "jangan tinggalkan orang yang kite sayang untuk orang yang kite suke..", tu lah yg jadik kat aku. "Tinggalkan awek yang aku sayang untuk awek yang aku suke.". Nak buat camner kan.. Da xde jodoh ye x?








"selamat tinggal n78 ku yg tersayang.."
setelah hampir 4 bulan bersamamu, menidurimu, membelaimu setiap masa, kini terpaksa ku tinggalkan jua demi "teman wanita" terbaruku! Haha!!
datang jauh dari negare matahari terbit, Jepun. Kini akan menggantikan tempatmu sebagai tempatku untuk meluahkan perasaan, kasih sayang dan ehem2. hehe..

Saksikanlah ;
awek jepun terbaruku..








Hah,ni lah awek jepun aku.. Putih, seksi dan mengiurkan kan? Yang itam tu awek Apis,xboleh kacau. Dari Jepun gak tp kene 'sunburn', tu pasal dy itam jek. haha. Berbalik lak kat 'awek' aku ni.. comel tapi kuat "merajuk".. Ade je hal dy buat.. x macam awek aku yg dulu. huhuhu.
Tp xpela..syg punye pasal kan, xkesah la..bukan senang nak bawak awek jepun tido same2. Hahaha..! (bapak keji ko fad.)

Oke lah. Sampai sini je.. 'dy' da panggil da tuh..
Sok aku citer kat dy lagi keh..
Oke, Selamat Pagi...

Ops, lupe lak nak gtau. 'awek Jepun' aku ni kat Malaysia cume ade 2 je..hehe. Nak 1? xdehal.
Babaiiii~~~

6 comments:

aminsahari said...

ada 2 jew eyh?
klu gitu, share uh awek ko dgn aku..
haha.. xP

Fadzli Hasan. said...

mane boleh.
haha. exchange ngn awek ko bole. xP.

aminsahari said...

ahaha..
owh tidak2..
saye x sanggup..
kihkih.. xP

ADEEYA said...

mne beli fad?

. said...

beli ka tmpt rasie.kof2..
mane leh gtau..haha.. xD

Fadzli Hasan. said...

beli kat jepun la..
kof3.

Post a Comment