"apekah itu tag??"

Sunday, April 26, 2009

Aku baru je update blog..da kene tag.. Apekah?
xpelah,nak memenuhkan blog punye pasal kan...Aku jawab jer (ayat seorang pemalas). Hehe!

1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang.



2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
Ehem. 1st sbb simple & nampak x serabut. 2nd sbb da xde wallpaper lain dah.
Sebenanye pakai wallpaper pempuan cantik ramai2, tp tuka sebab nt ade org terliur lak..hehe~

3)tag 10 people. (x banyak pulak 10 org)

Hm..yg ni aku susah nak jawab. Ade sape2 boleh tolong jawabkan? Aku bg RM10.

**Tagged from Hafiz Roslan

7 comments:

Mia Lara said...

fad camne nak wat icon dekstop cam kao tuh? :D

suka la blogmu kini simple.

afifahramli said...

cute mute

aminsahari said...

fad..
smart owh icon kau.. =)

Fadzli Hasan. said...

to afifahramli, thanks..btw,knape suke sgt ngn twilight? huhu..

to aminsahari, trima kasih gak :). hehehe

fikri FAUZI said...

wei fad.
aku nk wat icon cam destop kau tu.
nanti bagi softwear die k.
;P

Fadzli Hasan. said...

bole fik,xde hal.
rm5 je aku nak.

fikri FAUZI said...

berkira.
hahahaha.
ok2.
;P

Post a Comment