"Update blog ko lah, pemalas!!"

Friday, April 24, 2009

"Update blog ko lah, pemalas!!" itulah kate2 yg semakin menghantuiku sejak kebelakangan ini. Almaklumlah,pemalas kan.. Blog da ade, tp isi sejak dr zaman Palestin kene serang sampai sekarang x update2. Haha,dasar pemalas tahap dewa hot! Dulu buat blog sbb musim org membloggerkan diri.. Jadi,xkan aku ketinggalan kot? So aku pn wat jugak la.. Nanti kan ade orang tanye2. Contohnye macam ni ; (mase ni aku xtau pun blog 2 menatang ape)

Seseorang : Eh Fad, ko tengah watpe??
Fad : Aku? tak wat pape...maen mespes jer.. Nape?
Seseorang : Ohh..Xde pape,sajer je tanye..aku tgh wat blog ni..
Fad : (Ade aku tanye lak ko bwat ape...)Oh? Yeke? Baguslah~

Beliau mule mempromosikan blognye kepadeku.

Seseorang : Oh. Mekasih..camni..aku ingat nak 'link' kan ko punye blog..
ko ade blog x?
Fad : (eh,bile mase lak aku ade blog nih?) Haha..blog 2 ape? sedap tak?
manela aku tau menatang2 haram nih...xde dehh..
Seseorang : La..yeke.. Aku ingat ko ade.. Buatla satu..nanti aku link kan.
Fad : Link je? aku dapat ape? Ko buatkan boleh?
Seseorang : Abah kaw!
Fad : (Td punye beriye promote blog kat aku,x pasal2 aku kene abah lak.)
Yelah.. Kalau aku free aku wat lah..

Akhirnye aku pun mule berjinak2 nak buat blog ni jugak..dgn bantuan dr roomate aku jugak.(sebab paling dekat ngn aku kan..). Haih~
Ade 1 hari tu..

Seseorang : Fad, ko da ade blog?
Fad : Hoh,dgn hensemnye aku berkate~ Ade!!
Seseorang : Peh.da maju sekarang ade blog..tapi...
Fad : Tapi ape?
Seseorang : Aku xreti la nak link kan orang...hehehehe~
Fad : (huh? mase promote kat aku bkn men eksyen belagak,link kan org pn
xreti..) Oh,yeker...pinjam kepale ko jap.**



**Dialog berakhir dgn keganasan di penghujungnye. Harap maaf.

Sebenanye aku nak fokuskan yg aku da ade blog jer..xsangke melalut sampai sini lak..maaf ye rakan2. Haha..
So, at least aku da ade blog kan skrg.. Klau ade org tanye "Fad,ko ade blog tak??" aku jawabla "ade!!". Kan da berjaye jawab 1 soalan 2.. Tp spoilnye aku malas nak update. Haha.. Tengoklah kalau ade kerajinan nanti okeh?? ^^,

2 comments:

fikri FAUZI said...

tahnai2h.
da update.
;P

Fadzli Hasan. said...

wahaha.
aku dpat mmpi kau fik baru aku tergerak ati nak update.
bantu2 dapatkan isi. haha

Post a Comment